Maldivler Fiyat

05 Mart, 00:03

Maldivler dünyada el değmemiş nadir bölgelerin başında gelir. Flora ve faunası birbirinden farklı birçok biyolojik canlıyı içerisinde barındırır. Yaklaşık 1200 adadan oluşan bu ada ülkesinde tatil yapmak istiyorsanız, düşündüğünüzden daha uygun fiyatlara kolaylıkla tatilinizi gerçekleştirebilirsiniz. Haydi Maldivlere olarak, hayalinizdeki tatili geçirmeniz için tüm süreçleri sizinle birlikte planlıyoruz. Tatilinize nasıl gitmek istediğinizden otelinize, tatil konseptinizden yapmak istediğiniz aktivitelere kadar tüm süreçleri planlayarak, hem hayalinize hem de bütçenize uygun bir tatil planı hazırlıyoruz.

Maldiv tatil fiyatları birçok faktöre bağlı olarak değişiklik gösterir. Bizimle tatil planı yaparken size fiyatları etkileyecek tüm unsurları net ve şeffaf şekilde sunuyoruz. Sonrasında hiçbir sürpriz yaşamdan keyifle tatilinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Uygun Fiyatlar, En Kaliteli Oteller, En Keyifli Tatil Süreci

HaydiMaldivlere olarak, tek çalıştığımız bölge olan Maldivler’de, kalitesine ve hizmetine %100 güvendiğimiz ve hatta kalitesini bizzat gidip denetlediğimiz otelleri size öneriyoruz. Her sene sürekli otellere giderek, kalitesinden emin oluyoruz. Bu şekilde de, siz değerli misafirlerimizin hiçbir sorun yaşamaması için elimizden gelini yapıyoruz.

Maldivler fiyat seçeneklerini etkileyen unsurlar uçuşunuz, seçeceğiniz oteliniz, konseptiniz,ikramlarınız,vergilendirmeler veya ekstra aktiviteleriniz olacaktır. Sizinle birebir yaptığımız tatil planlarınızda her bir faktörü size açıklıyoruz. Mesela; 70 – 80 veya 90 m2’lik size özel bir villa seçeneğinden, kumsal ya da su üstü bungalov seçeneğine kadar tüm alternatifleri sunuyoruz.

1 Ada + 1 Otel Konsepti

Maldivler’de yaklaşık 1200 ada olmasına rağmen 200 civarında turizme açık ada bulunur. Burada ise 1 ada ve 1 otel konsepti yer alır. Yani her adada 1 otel ve o otele bağlı tesisler vardır. Başka otel bulunmaz. Ancak oteller çok geniş aktivite imkanı ile müşterilerinin hiç sıkılmadan bir tatil geçirmelerini sağlıyor.

Maldivlerin olağanüstü su altı yaşamını görmeniz için şnorkel veya dalış yapabilir, en güzel gün batımlarını kumsalda özel bir yemek eşliğinde seyredebilir, en iyi spa merkezinde rahatlayabilir, yerel adaların kültürünü görmek için gezilere katılabilirsiniz. Ayrıca daha el değmemiş küçük adacıklarda günü birlik geziler yaparak, baş başa yemek yiyebilirsiniz.

Büyük İndirimlerle Hizmet Sunuyoruz

HaydiMaldivlere olarak tek çalıştığımız tatil bölgesi olan Maldivlere ister uçak bileti ister otel olsun size büyük indirimler sağlıyoruz. Havayolları ve oteller ile özel anlaşmalarımız sayesinde en indirimli fiyatlarla tatilinizi planlıyor ve hayatınızın en güzel tatilini sorunsuz geçirmenize olanak sağlıyoruz. Tatil öncesi, sırası ve sonrasında özel ayrıcalıklarımızla bu alanda fark yaratıyoruz.

Maldivlere gitmek istiyorsanız, uygun fiyat ve indirim avantajlarımız için bizi arayabilir, hayatinizdeki tatili bütçenize göre planlayabilirsiniz. Yurtiçinde üst düzey 5 yıldızlı bir otele gidilecek fiyatlara çok rahat şekilde bu cennet ülkede, muhteşem bir tatili kolaylıkla yapabilirsiniz.

Çok Okunanlar
  • Maldivler Balayı Turumuz
    • Maldivler Balayı
    • Şubat 2020
  • Maldivlerde Yerel Yaşam
    • Maldivler Yerel Yaşam
    • Ocak 2020
    Tamamını Oku
  • En Sulu Yemeğe Buyurmaz mısınız?