Thulhagiri - Kumsal Bungalow

Bungalovların içi otantik bir şekilde döşenmiştir. Direk kumsala geçiş imkanı bulunan bungalovlar ikiz şekilde konumlandırılmıştır. Deniz manzaralıdırlar. Açık alanda duşu vardır. Villanın imkanları; Klima, Küvet, Bornoz, Saç Kurutma Makinesi, Sıcak & Soğuk Su, Bambu Mobilyalar, Mini Buzdolabı, Kasa, TV, Şezlonglar, Çay&Kahve Yapma İmkanı, Wifi, Can Yeleği, Plaj Havluları…

Thulhagiri - Su Üzeri Bungalow

Turkuaz gibi parlak lagün üzerine kurulmuş olan bungalov, bambu mobilyalarla döşenmiştir. Yatak odasından ve verandasından muhteşem deniz manzarasını izleyebilirsiniz. Verandasından direkt olarak denize giriş imkanınız vardır. Villanın imkanları; Klima, Küvet, Bornoz, Saç Kurutma Makinesi, Sıcak & Soğuk Su, Bambu Mobilyalar, Mini Buzdolabı, Kasa, TV, Şezlonglar, Çay&Kahve Yapma İmkanı, Wifi, Can Yeleği, Plaj Havluları…

Misafir Görüşleri
Yusuf Hayıt Quote
Yusuf Hayıt

6 gün 5 gece

Thulhagiri Island Resort

Haydi Maldivlere ekibi ilk günden son güne kadar bizimle çok iyi ilgilendiler. Tatilde bile bize mesajla ulaşıp bir olumsuzluk olup olmadığını sordular her şeyimizle ilgilendiler. İsteklerimiz doğrultusunda bize en uygun oteli buldular. Thulhagiri de kaldık water bungalowda otel oldukça temiz ve rahattı personel oldukça yardımseverdi sakinliğin tadını çıkardık mükemmel balayı deneyimi oldu. Bunu bizi sağlayan Haydi Maldivlere'ye sonsuz teşekkürler Yusuf & Nasibe çifti

Gizem Palandız Quote
Gizem Palandız

5 gün 4 gece

Thulhagiri Island Resort

Harika bir koordinasyon ve mükemmel bir çalışma ile bize 0 sorunla Harika bir balayı geçirttikleri için başta Burak bey ve Resul beye teşekkür ederiz. Her konuda hem Türkiye’de hem Maldivler'de bizi yalnız bırakmayıp harika bir anıya sahip olmamızı sağladılar, bir daha ki deneyimimiz için kesinlikle kendileriyle irtibatta olacağımızı ilettik zaten, herkese tavsiye ederiz.

Deniz Narin Quote
Deniz Narin

5 gün 4 gece

Thulhagiri Island Resort

Maldivler bizim için oldukça renkli ve neşeli bir turdu,tam olarak kış ortasında günlük güneşlik bir vaha gibi... HaydiMaldivler ekibine nezaketleri ve ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz.

Ezgi Ülgü Quote
Ezgi Ülgü

Thulhagiri Island Resort

Biz sizi ilk instagramda bir ünlünün reklamında gördük tanıdık Gerek balayı paketini alırken gerek oradaki endişelerimiz konusunda hep yanımızda oldunuz . Giderken içimde en ufak endişe ve korku yoktu . Yalnız Gerçekten bu kadar mükemmel bir yer beklemiyorduk . Hala aklımıza geldikçe rüya gibi hissediyoruz . Balayı İçin çok doğru bi karar vermişiz ve bu kararımızda sizde çok etkilisiniz çok teşekkürler tekrardan Maldivler’de görüşmek dileğiyle ​:)

Canan Bütüner Quote
Canan Bütüner

Thulhagiri Island Resort

Sonsuza kadar birlikte olacağımız bir hayata en güzel başlangıcı yapmak için hayalini kurduğumuz bir tatildi. Tabii bu başlangıcın kusursuz olmasını sadece dileyebilirdik ancak biz öyle güzel bir ekiple tanıştık ki hayallerimizin ötesinde unutulmayacak kadar güzel anılarla bir ömür hatırladıkça iyi ki diyebileceğimiz yedi günlük bir balayı tatilimizi geride bıraktık. Bize kalan onca güzellikle birlikte sizlere yansıtabildiğimiz sadece fotoğraflarımız kaldı elimizde. Ada,otel,otel personeli ve en çokta Haydi Maldivlere ekibi kusursuz ve koordineli bir şekilde tatilimizi keyif alacağımız şekilde dizayn etmişti bize de yalnızca keyif almak kaldı. Yemekler konusunda sıkıntı yaşadığımız söylenemez ancak küçük bir tavsiye vermek isteriz eğer tatil hayaliniz varsa mutlaka hafta sonuna denk getirin hava karardığında tüm adaya yayılan harika müzikleri dinlemeniz için. Aylar öncesinden ayarladığımız tatilin her aşamasında ve heyecanımıza ortak olan Burak Bey’e ve Haydi Maldivlere ekibine sonsuz teşekkür ediyoruz... Yakında tekrar görüşmek üzere haydimaldivlere.

Semih Uysal Quote
Semih Uysal

Thulhagiri Island Resort

Merhaba öncelikle hayalimizdeki kadar güzel bir balayı geçirdik. Adanın konumu , odamız , yemyeşil çevresi ile cennetten bir köşe gibiydi. Herkese şiddetle tavsiye ediyoruz ve bizde tekrarını yapmak için şimdiden sabırsızlanıyoruz. Bir teşekkür de Haydi Maldivlere ekibi ve bizimle ilgilenen Burak beye. Otel seçimimizden otele gidip döndüğümüz güne kadar sürekli desteğinden dolayı teşekkür ederiz.

Emel Aydoğdu Quote
Emel Aydoğdu

Thulhagiri Island Resort

Merhabalar Harika bir balayını geride bıraktık.Başta Büşra Hanım olmak üzere tüm Haydi Maldivlere ekibine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Hayal ettiğimizden bile güzel bir tatil geçirdik. Her şey kusursuz bir şekilde planlanmıştı zaten. Size sadece güneşin ve okyanusun tadını çıkarmak kalıyordu Eğer sizinde Maldivler hayaliniz varsa kesinlikle Haydi Maldivlere ekibi ile yola çıkmalısınız.

Mert Gür Quote
Mert Gür

Thulhagiri Island Resort

Maldivler ve Sri lanka için balayı planımızı yaparken istediklerimiz doğrultusunda bize en uygun programı yaptınız ve bu süreçte ne zaman size ulaşmak istesek yanımızdaydınız. Çok teşekkür ederiz. Maldivler harikaydı! Denizi,kumsalı, deniz üstü odamız her şey kusursuzdu. Asla sıkılmadık hatta 6 gün yapacaklarımıza yetmedi bile :) Sri Lanka ise eşsiz bir deneyim oldu iyiki orayıda gezi programımıza eklemişiz. Rehberimiz ile 4 günün her anını dolu dolu geçirdik. Çok farklı bir kültür ile tanıştık , çok farklı deneyimler edindik. Filler, yemekler, atmosfer, o yeşil gerçekten anlatamayacağımız kadar güzeldi! Qatar aktarmalı uçtuğumuz için Qatarı da görme fırsatımız oldu. Qatar da bambaşka bir deneyimdi , ışıl ışıldı. Harika 12 günden sonra bütün kalbimle söylüyorumki İyiki Haydi maldivlere demişiz! :)

Elif Sarhan Quote
Elif Sarhan

Thulhagiri Island Resort

Rüya gibi bir tatilden uyandık.Hala etkisi altındayız.Üç gece su üzeri bungalov üç gece kumsal bungalov olmak üzere toplam altı gece Thulhagiri Island’da konakladık.Keşke hiç bitmeseydi dediğimiz nadir anılardan oldu bizim için.Balayı tatilimizi nerede yapsak diye araştırırken şans eseri Haydi Maldivlere ekibiyle tanıştık.İyi ki tanışmışız.Her zaman bir telefon uzağımızdaydılar.Adanın huzur verici ortamı,suyun berraklığı,kumsalın göz alıcı beyazlığı ve su altı zenginliğini sanırım başka hiçbir yerde göremeyeceğiz.Türkiye’ye döndüğümüzde gözlerimiz Maldivler’in kumunu,okyanusun rengini aradı.Tatile gidecek olanlar; orada geçireceğiniz vaktin kıymetini bilin lütfen... Elif&Alptuğ

Kübra Yaşar Quote
Kübra Yaşar

Thulhagiri Island Resort

Balayında tek hayalimiz maldivlere gitmek, evlilik yolunda stresli maratondaki yorgunluğumuzu oknayusun serin sularında bırakmaktı. Bu hayalimizi gerçekleştirmemize yardımcı olan haydi maldivlere ekibine çok teşekkür ederiz.

Tuğçe Gül Yıldız Quote
Tuğçe Gül Yıldız

Thulhagiri Island Resort

Balayı planlarımızın içinde en başından beri Maldivler vardı ama bir türlü nasıl ve nereye gideceğimiz konusunda karara varamıyorduk taki Haydi Maldivlere ile tanışana kadar.Burak bey sağolsun bizi isteklerimiz doğrultusunda çok güzel ve doğru bir şekilde yönlendirdi. Biz Thulhagiri Resort’te konakladık rüya gibi bi 7gün geçirdik. Yemekler harikaydı,herkes güler yüzlüydü, denizi ve plajı anlatmıyorum bile muhteşemdi...Eğer yolunuz Maldivler'e düşerse sakın dalış yapmadan dönmeyin deriz.Haydi Maldivlere’ye bu muhteşem balayı tatilimiz için sonsuz teşekkürler.

Duygu Çankaya Quote
Duygu Çankaya

Thulhagiri Island Resort

Her şey için çok ama çok teşekkür ederiz, unutulmaz anılarla dolu harika bir tatil oldu. Başından sonuna kadar her adımda bize yardımcı olan Burak Beye, Resul Beye ve tüm Haydi Maldivlere ekibine tekrar tekrar çok ama çok teşekkür ediyoruz.

İhsan Can Mamat Quote
İhsan Can Mamat

Thulhagiri Island Resort

Hayalimiz olan Maldivler tatili için internetten yaptığımız araştırmalar sonucu Haydi Maldivlere ekibi ile tanıştık. Hazırlık sürecinde başlayan ilgi ve alaka adada bulunduğumuz süre içerisinde de devam etti. Thulhagiri adasına olduğu gibi adada çalışanların da samimiyetlerine ve ilgilerine hayran kaldık. Tatilimizi A'dan Z'ye planlayan Haydi Maldivlere ekibine çok teşekkür ediyoruz Tekrardan görüşmek dileğiyle..

Hansa Altaş Quote
Hansa Altaş

Thulhagiri Island Resort

Düğünümüzün tarihi belli olduktan sonra ilk işimiz balayımızı planlamak oldu, bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine haydi maldivlere ekibiyle tanıştık, iyi ki tanışmışız

Dilruba Çolak Quote
Dilruba Çolak

Thulhagiri Island Resort

Düğün tarihimiz belli olur olmaz balayı arayışına girdik. Maldivlere gitmek şstediğimiz kesindi fakat daha önce hiç yurtdışına çıkmadığımız ve dil bilmediğimiz için güvenilir bir firmayla gitmemiz gerekiyordu.haydi maldivlereye seçerek en doğru kararı vermişiz. Siz ve ekibiniz 7/24 destek olarak uçuşlarımızdan oda planlamamıza ve en ince detaya kadar yönlendirme de bulundunuz. Hep destek oldunuz ve içimizi ferahlattınız.adaya ilk indiğimizde değişen hava şartları biraz beni korkutsa da hemen alıştım.kahvaltı ve yemekler açık büfe ve her damak tadına uygun şeyler var biz memnun kaldık.dil bilmemiz aslında büyük bir problemken her seyin sizin tarafınızdan ayarlanıyo olması sorunumuzu çözdü. Adayla ilgili sorunlardan biri sivrisinek :) önlem alınıp gidilirse daha iyi olur diyerekten paylaşmak istedim. Havası denizi sessizliği tamda aradığımız bir balayıydı her dey için size ve ekibinize cok cok tesekkür ederiz .

Şule & Cemal Acar Quote
Şule & Cemal Acar

Thulhagiri Island Resort

Çok çok istediğimiz Maldivler'e gitmeye karar verdikten sonra aklımıza ilk gelen Haydi Maldivlere ekibi oldu.Özellikle Burak Bey’in yardımlarıyla gerek transfer gerekse otel de hiçbir problemle karşılaşmadık. Tatilimiz boyunca herkes sıcakkanlı , güler yüzlü ve samimiydi. Turkuaza doymak isteyen herkese Maldivleri çokça tavsiye ediyoruz... Bu muhteşem tatil için teşekkürler :) “ Haydi Maldivlere”

Billur Tarako Quote
Billur Tarako

Thulhagiri Island Resort

Maldivler hayalimi en makul ve güzel şekilde gerçekleştirme çabasıyla güvenilir tur bulmalıyım derken haydi maldivlere şirketi ile karşılaştım..Büşra hanımın detaylı bilgisi tam isteğim tatilime nokta atışı yapmasıyla gerçekleşti ve çok memnun kalarak teşekkürlerimi iletiyorum :) Thulhagiri maldivler sakin,yemek açısından doyurucu, oda açısından beklediğimden lüks idi..hayallerinizin peşinden doğru yönlendirmeyle gidin..umarım tekrar o eşsiz beyaz kumla dans edip balıklarla yüzerim :)

Gözde Güncü Quote
Gözde Güncü

Thulhagiri Island Resort

İyi günler Haydi Maldivlere Ailesi; Maldivlerde geçirdiğimiz 5 gün Bizim için eşsiz ve hayatımızın tatiliydi diyebiliriz.Sizin sayenizde çok farklı deneyimler edindiğimiz müthiş bir tatil oldu.Balayımızı bizim için özel kıldınız.Tatilin her anı desteğinizi görmek daha güvende hissetmemizi sağladı.Herşey için teşekkürler..

Seda Özlem Quote
Seda Özlem

Thulhagiri Island Resort

Bu muhteşem tatil için Haydi Maldivlere ekibine çok çok teşekkür ediyorum. Her şey muntazam ve eksiksizdi. Ekip her an yanımızdaydı, şiddetle herkese tavsiye edebileceğim güvenilir bir firma sevgiler :)

Esin Benim Quote
Esin Benim

Thulhagiri Island Resort

Masal gibi ama gerçek... Rüyalarımızla buluştuğumuz, hayal ettiğimizden daha güzelini yaşadığımız tatil adı üstünde Bal ayı

Furkan M. Quote
Furkan M.

Thulhagiri Island Resort

Haydi Maldivlere ekibine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz ilgi ve alakaları için, hiçbir zaman yalnız kalmıyorsunuz kesinlikle, 7/24 hizmet aldık, çok çok teşekkür ediyoruz ​:)

Gizem Kutlu Quote
Gizem Kutlu

Thulhagiri Island Resort

Bana ve aileme bu deneyimi yaşattığınız için çok teşekkür ederim.. Her şeyden önce transferlerde ve otelde hiç bir problem yaşamadık.. Thulhagiri Island süperdi, son gün saat 12.00 check out yapmamıza rağmen uçuşumuz akşamdı bize duş için ayrı bir oda açtılar. Haydi Maldivlere ekibi olarak ilginiz alakanız için de ayrıca teşekkür ederim.. Resimlerimizle de güzel anlarımızı ölümsüzleştirdik, özellikle gün batımı muazzam.

Ayça Özbek Quote
Ayça Özbek

Thulhagiri Island Resort

Sevgili Haydi Maldivlere ekibi, Balayı için kararımızı yıllar önceden vermiştik ve tek hayalimiz Maldivler'di. Biraz araştırma yaptıktan sonra yolumuz sizinle kesişti. Henüz ilk görüşmemizde deneyiminiz ve ilgiliniz ile size güvenebileceğimizi anlamıştık. Önerileriniz doğrultusunda tam da hayal ettiğimiz gibi bir otel bulduk. Rüya gibi unutulmaz bir balayı geçirdik. Otel personelinin sıcaklığı ve balayı çiftlerine özel sürprizleri tatilimize renk kattı. Tüm süreç boyunca her konuda ilginiz ve desteğiniz için başta Burak bey ve Resul bey olmak üzere tüm ekibe çok teşekkür ederiz. Tekrar Maldivler deneyimi yaşayabilmek dileğiyle :)

​Özüm Lokman Quote
​Özüm Lokman

Thulhagiri Island Resort

Merhabalar, Uzun araştırmalar sonunda Haydi Maldivlere ekibine ulaştık. Maldivler'in o güzel denizi bırakıp dönmek dışında hiç bir kusur yoktu :) Mükemmel bir hafta geçerdik. Özellikle balayı için harika bir yer. İlk günden itibaren ilgi alakanız, tavsiyeleriniz ve hem sizin hem otel çalışanlarının güler yüzü için teşekkür ederiz. Kesinlikle Haydi Maldivlere ile Maldivler'e :)

Bugün 188 kez talep aldı.