Ahmet Kargı Quote
Ahmet Kargı

7 gün 6 gece

Siyam World

Direkt uçuş sonrasında Male Velena havalimanına inişte karşılandık ve iç hatlar deniz uçağı ile otele geçiş yaptık. Herşey planlı ve son derece düzenli idi. Otelde karşılama ve bir rehber ile karşılanıp ayrıntılı tanıtım sonrasında odamıza yerleştik. Hergün aktivasyonlar hakkında bilgilendirme ve farklı mutfak deneyimleri harika idi. Doğa ce otelde geçirdiğimiz süreç herşey çok güzel ve farklı bir tecrübe idi. Sürecin en başından itibaren bizimle iletişimi olan Banu hanıma çok teşekkür ediyorum. Ne zaman bir soru yada sorun olsa hemen çözüm odaklı idi. Bir başka tatilde görüşmek üzere.

Faris Albakar Quote
Faris Albakar

Siyam World

Herşey çokk güzel çok temiz yemekler harikaydı fakat aktiviteler çoook pahalıydı

Burak Özkan Quote
Burak Özkan

Oblu Select Sangeli

Balayı için gittiğimiz maldivler tatilinden çok memnun kaldık. Otel türkiyedeki 5 yıldızlı otellere 10 çeker. Otelde bizi akıcı türkçe bilen personel karşıladı. Çok yardımcı oldular. Hiç sıkılmadan doya doya bir tatil geçirdik.

Yağmur Alioğlu Hatipoğlu Quote
Yağmur Alioğlu Hatipoğlu

Oblu Xperience Ailafushi

Tek kelimeyle cennet gibi bir yerdi. Biz deniz üstü odada kaldık, hayallerimizden bile güzeldi, çok temizdi. Çalışanlar aşırı ilgili ve güler yüzlüydü. Her türlü su sporu aktivitesi vardı ve tüm günlerimiz hem dinlenmeli hem de eğlenerek geçti. Ağustos ayının çok yağmurlu olacağını ve keyifli olmayacağını söylemişlerdi ama hiç öyle değildi. Bize sadece 2 gün yağmur denk geldi ve çok kısa süreli hemen yağıp geçiyor, onun da keyfi ayrı güzel oldu. Haydi Maldivlere ekibi ile çalışmaktan da çok memnunuz düğün telaşı arasında bir de bu detaylarla ilgilenmedik yardımcı oldular bize. İyi ki balayımız için Maldivler'e ve bu otele gelmişiz eşsiz hatıralarla ayrıldık.

Fatma DOĞRU ACAR Quote
Fatma DOĞRU ACAR

8 gün 7 gece

Siyam World

Mükemmel her şey çok güzel . Çok güleryüzle karşıladılar sürekli . Biz kendi çekimimizide yaptık mükemmeldi her şey. dolu dolu bir tatil. Bir yıldönümü. Çok teşekkür ederiz.

Sümeyye Kottaş Quote
Sümeyye Kottaş

Pullman Maldives

Tek kelime ile mükemmeldi. A dan Z ye her şey düşünülmüş ve planlanmış. Havaalanında karşılandık ve otele ulaşana kadar çok iyi ağırlandık. Her şey için çok teşekkür ederiz Haydi Maldivlere

Dilara Parlak Quote
Dilara Parlak

Pullman Maldives

Hem organizasyon hem de otelin hizmetleri dört dörtlüktü çok teşekkür ederiz 🌸🌸🌸

Abdullah Akpınar Quote
Abdullah Akpınar

Oblu Xperience Ailafushi

Başta Banu hanım olmak üzere tüm ekibe teşekkürler, seyahat planlamam 6 ay öncesinden başlamasına rağmen ne zaman istesem sorularım cevaplandı.her zaman ilgiyle hemde ayrıca hiç zaman kaybetmeden teşekkürler haydimaldivlere ekibi.

Ayşenur Şentürk Quote
Ayşenur Şentürk

7 gün 6 gece

Ayada Maldives

Her şey sorunsuz ve kusursuzdu. Su üstü sunset ocean suit villa da konakladık, tertemizdi ve asla böcek yoktu(en çekindiğim konuydu 😅) Gidiş dönüş de her şeyle ilgilendiler bizi bir an bile yalnız bırakmadılar, çok yardımcı oldular. Bizim için çok büyük rahatlıktı..Hayal ettiğimizden bile güzel bir balayıydı. Her şey için haydi maldivlere ekibine sonsuz teşekkürler ❤️

Selin özer Quote
Selin özer

Siyam World

Haydi maldivlere ekibine her şey için teşekkür ediyorum tüm sorularımızın açıklayıcı şekilde cevaplanması bu seyahati bize çok kolay kıldı. Eleştireceğim tek konu otele giderken maldivler ekibi tarafından özel lounge da vakit geçirmiştik ama dönüş yolunda kimse ilgilenmedi ve uçuşumuzdan 6 saat önce havaalanına gönderildik son saniyeye kadar check in açılmadığı için onca saat bavullarla gezdik. Dönüş yolu için de muhakkak lounge ayarlanmalı diye düşünüyorum. Balayı otelimiz siyam world de okyanus üstü villalarda konakladık. İlk gittiğiniz gün sizinle ilgilenen kişiyle restoran rezervasyonlarınızı hemen yapın bazı restoranlarda yer kalmayabiliyor. Biz en çok ispanya restoranında keyif aldık servis ve yemekler muazzamdı. Hava durumu hep bulutlu ve yağmurlu göstermesine rağmen çok az bulutlu havaya denk geldik hatta ciddi güneş yanıklarımız oldu kesinlikle kaliteli güneş kremiyle gelinmeli. Eğer balayı için gitmişseniz faydalanabileceğiniz aktivitelerden muhakkak haberiniz olsun yine siz rezerve edip faydalanabiliyorsunuz. Yabancı dil bilmek önemli üstelik şiveleri de biraz farklı. Balayı otelimiz bize cennete gitmek gibi hissettirdi hiç unutulmayacak mükemmel anılar biriktirdik. Otele giderken tavsiyem yanınıza kesinlikle tripot ya da selfi çubuğu alın fotoğraflar için çok iyi. Bir de iyi kalite güneş kremini unutmayın. Bir dee vücuda sıkmalık böcek ilacı zira benim her yerim böcek ısırığı ve güneş yanığı şekilde döndüm ama heer şeye değerdi iyi ki gitmişiz ve inşallah da her sene gideriz

Ayşenur Özay Quote
Ayşenur Özay

Siyam World

Odamız kaydıraklı havuzlu ocean villaydı. Çok güzeldi manzara gün batımı. Her gün odalar temizlenip eksikler yerine konuldu. Ütü saç kurutma her şey mevcut. Çalışanlar da gayet iyiydi bir kişi hariç o da bizim oradaki rehber Naffaz. Aşırı ilgisizdi son gün bize gidecek hız teknesinin saatini bile yanlış söyledi. Ve bir de restoranlar için gitmeden randevu oluşturulması gerektiğini söyledi. Bize böyle bir şey söylenmedi öncesinden o nedenle istediğimiz yerde istemediğimiz saatte yemek yiyemedik o çok saçmaydı. Bunlar dışında gayet güzeldi

Ceren Kaya Quote
Ceren Kaya

Pullman Maldives

Çok güzeldi sadece hava koşulları fırtınalı olması bizi biraz üzdü gitmeden mutlaka bakılmalı :) Pullman müthiş bir otel 💕 haydimaldivlere ailesine teşekkür ederiz

Fatma Bayar Quote
Fatma Bayar

Oblu Xperience Ailafushi

Balayı için tercih ettiğimiz ve bizim için en iyisini seçen haydi maldivlere ekibine teşekkürlerimi iletiyorum. En güzel tatildi bizim için. Her şeyiyle mükemmeldi. Hiç dönmek istemedik. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Rıdvan Akdeniz Quote
Rıdvan Akdeniz

Thulhagiri Island Resort

Tek kelimeyle muhteşem bir yer. Balayı için tercih edilecek tüm düğün yorgunluğunu atıp kafa dinleyebileceğiniz, muhteşem bir spası, turkuazın en güzel tonları ve rengarenk balıklarla dolu bir denizi var. Yemekleri gayet lezzetli, çalışanları güleryüzlü bir tesis. Bu güzel adayı bize tavsiye ettikleri için Haydi Maldivlere ekibine teşekkür ediyoruz.

Pınar çolakoğlu Quote
Pınar çolakoğlu

Pullman Maldives

Her şey o kadar güzeldi ki. Sorunsuz sistematik çok rahat ulaşım sağlandı . Konforlu ve keyifli bir tatil sunuldu. Tek kelimeyle profesyonel bir çalışma, mükemmel ilgi alaka. çok güzel bir tatildi Maldivler tekrar görüşmek üzeree

Nursu Hava Özbekli Quote
Nursu Hava Özbekli

Pullman Maldives

Her şey o kadar güzeldi ki hangi birinden başlasam bilemiyorum öncelikle haydimaldivlere ekibine ve bizimle ilgilenen Ebru hanıma çok çok teşekkür ediyorum her sorumuza cevap verdi bizimle çok güzel ilgilendi transferlerimiz kolay bir şekilde sağlandı otele gelince kesinlikle çok güzeldi yemekleri leziz çalışanlar güleryüzlüydü herkes sizi güzel ağırlamak için elinden geleni yapıyor biz herşeyiyle çok memnun kaldık sonsuz tavsiye:)

Ece Seçgin Demir Quote
Ece Seçgin Demir

8 gün 7 gece

Thulhagiri Island Resort

Planlamamız için çok az süremiz olduğundan umutsuzluğa düşsek de Haydimaldivlere sayesinde tatilimiz kısa bir sürede tüm detaylarıyla ayarlandı. Çok memnun kaldık, gerek Banu Hanım’ın ve Haydimaldivlere ailesinin ilgisi gerekse de otelimizin şartları ve çalışanları deneyimimizi çok güzel kıldı teşekkür ediyoruz🌸

Rabia Yılmazlar Quote
Rabia Yılmazlar

Ağustos 2024

Haydi Maldivler’e ekibi ile gönül rahatlığıyla gidip geldik otel anlattıkları gibi çok güzeldi. Doğası manzaralarına bakmaya doyamadık. Mutlaka öneririm

Bekir YERLİGÜL Quote
Bekir YERLİGÜL

Pullman Maldives

Sanki herşey bizim için dakikası dakikasına ayarlanmıştı, bu profesyonellik ve destek için teşekkür ederiz. Otel güzel sakin idi yemekleri damak lezzetinize uygun ise mükemmel ama tabiki Türk damak tadını oralarda çok aramamak lazım onun dışında konfor üst düzeyde idi hersey için anında cevap alabildik herşey için çok teşekkürler haydimaldivlere ekibi

Muhammed Olcay Quote
Muhammed Olcay

Temmuz 2024

Pullman Maldives

Hayallerin ötesinde çok güzel bir balayı tatili geçirdik. Haydimaldivlere aracılığı ile gerçekleştirdiğimiz tatil sorunsuzdu. Tüm aktarmalarda ekipten birileri vardı ve sorun yaşamadık. Her sorumuzda hızlıca iletişim kurabildik. Haydimaldivlere ekibine teşekkür ederiz ☺️