Özcan Korkmaz Quote
Özcan Korkmaz

Safari Island Resort

Şirketin, karar aldığım andan itibaren sabırla bana cevap vermesi öncelikli olarak güvenimi hep diri tuttu, tesis için söylenebilecek hiçbir olumsuz eleştirim yok, transferlerde de oldukça başarılıydılar. Yemekler Harika kokteyller mükemmeldi. Bu tropik tatili düşünen tüm çiftlere: “Fragmanla filmin aynı olduğu bir firma olan Haydi Maldivler’e ekibine ve önerilerine kesinlikle güvenebilirsiniz.” Yanınızda bozuk dolarlar götürün, 1-5-10 tesis çalışanları bunu hak ediyor.

​Özüm Lokman Quote
​Özüm Lokman

Thulhagiri Island Resort

Merhabalar, Uzun araştırmalar sonunda Haydi Maldivlere ekibine ulaştık. Maldivler'in o güzel denizi bırakıp dönmek dışında hiç bir kusur yoktu :) Mükemmel bir hafta geçerdik. Özellikle balayı için harika bir yer. İlk günden itibaren ilgi alakanız, tavsiyeleriniz ve hem sizin hem otel çalışanlarının güler yüzü için teşekkür ederiz. Kesinlikle Haydi Maldivlere ile Maldivler'e :)

Merve Akdeniz Quote
Merve Akdeniz

Merhaba biz Merve ve Talha, balayına gitmek için Maldivler'i seçtik.Uzun araştırmalar sonucunda da Haydi Maldivlere ekibine ulaştık. Balayı uçağına binmeden her şey belliydi zaten, sıfır sıkıntı içerisinde uçağımıza bindik. Tatiliniz hakkında ne gerekiyorsa bütün bilgiyi size yüklüyorlar size sadece keyifle tatilinizi geçirmek kalıyor. Süper bi balayı geçirdik siz de eğer hiç bişey düşünmeden sadece anı yaşamak istiyorsanız Haydi Maldivlere ekibine güvenebilirsiniz. Her an yanınızdalar, her sorunuza cevap verirler, her isteğinizi karşılarlar. Her şey için çok teşekkürler HaydiMaldivlere :)

Cihan Esen Quote
Cihan Esen

Sun Island Resort & Spa

​Öncelikle böylesine güzel bir yerden geri dönmenin üzüntüsünü dile getirmek isterim, tabikide "çok üzücü" :) neyse uzun lafın biraz kısası her şey başlı başına çok güzeldi, yolculuğumuzun başından sonuna kadar ki süreçte yaşadığımız deneyim olsun, sorunu da sorunsuzluğu olsun, bir kere her şeye rağmen hiç bilmediğimiz bir yere gitmemizin vermiş olduğu heyecan ve macera dolu yolculuğumuz paha biçilemez, onlardan sonra bahsedicem :) ve tabiki bu tatili ayarladığımız @maldivler #haydimaldivlere Resul bey'e her konuda bizi Türkiye'den de olsa gerek bir sorunumuz olduğunda gerek bir ihtiyacımız olduğunda bir aramamızla bizi ne kadar doğru bir seçim yaptığımızı bir kez daha göstermiş oldu, en başından beri çok memnunduk tatili bitirip geldik hala aynı hatta dahada fazla memnun bırakmasıyla çok teşekkür eder, herkese de şiddetle tavsiye ederim

Gizem Palabıyık Quote
Gizem Palabıyık

Sun Island Resort & Spa

Hayatımızın en güzel beş günüydü Organizasyon, ada, otel, çalışanlar.. Her şey mükemmeldi. Suyun rengi, kumlar, yemyeşil ada hayatı, yemekler, özellikle tatlılar ve çalışanların güler yüzlülüğü. Çok memnun kaldık. Rüya bir balayı geçirdik sayenizde, çok teşekkür ederiz :)

​Yağmur Çilingir Quote
​Yağmur Çilingir

Öncelikle balayı için, Maldivlere karar vererek sonra da Haydi Maldivlere ekibiyle oraya giderek en güzel ve en doğru seçimi yaptık. Kaldığımız Otel, sessiz, huzurlu, akşamları eğlenceli olabilen tam anlamıyla bir balayı oteliydi. Seçimimizi yaparken bizi doğru yönlendirdikleri için özellikle yardımını esirgemeyen Burak Bey başta olmak üzere tüm ekibe, tekrar teşekkürlerimizi sunuyoruz. Bizi bu telaşlı dönemimizde hiçbir şeyle uğraştırmadıkları için,her şeyle kendileri ilgilendikleri ve gerçekten güvenilir olup söyledikleri her sözü yerine getirdikleri için ayrıca teşekkür ederiz. İyi ki sizi seçmişiz.

Alper Karaman Quote
Alper Karaman

Sun Island Resort & Spa

Merhabalar... Balayı tatilimiz de turkuaz ve beyazın buluştuğu yer olan Maldivler'e gitmeye karar verdik. Araştırmalarımız sonucunda Haydi Maldivlere ekibi ile tanıştık. Başta Burak bey olmak üzere Haydi Maldivlere ekibinin destek ve yardımları ile unutulmayacak bir balayı tatili yaşadık. Genel olarak olumlu geçeceğine inandığımız tatil sürecinde dil konusunda tereddüt yaşadık fakat Male halkının sıcak tutumu ve olumlu yaklaşımları ile bu sorunda ortadan kalkmış oldu. Doğal manzarası muhteşem havası güler yüzlü insanları ile mutlaka herkesin tatması gereken bir deneyim olduğuna inanıyoruz. Bu tatilde emeği geçen ve bize destek olan tüm Haydi Maldivlere ekibine teşekkürlerimizi iletiyoruz.

Hazal İpek Barın & Yalçın Yıldırım Quote
Hazal İpek Barın & Yalçın Yıldırım

Sun Siyam Vilu Reef

​Sevgili haydi maldivlere ekibi; Bütçemize uygun otel seçimi yapmak için bookingi karıştırırken, yollarımız sizinle kesişti. Her telefonumuza saat kaç olursa olsun sabırla cevap verdiniz. İyi ki sun aqua vilu reef i seçtik ve sizlerle çalıştık. Odanın mükemmelliği, günde 2 kez yapılan temizliği, yemeklerinin güzelliği, her şey dahil olarak sunulan bir çok ücretsiz aktivite ile neredeyse hiç bir ek ücret ödemeden hayatımızdaki en güzel anılara bir tanesini daha ekledik. Balayı çiftlerinin yanına fotoğraf çekmek için birini de yollarsanız vallahi çok seviniriz :) iyi ki siz, iyi ki bu güzel otel.... birbirimizi bulduktan sonra hayatımızın en doğru kararıydı. Emeklerinize sağlık. Sevgiler İpek & Yalçın

Başak İrem Koçak Quote
Başak İrem Koçak

Velassaru Maldives

​Büşra hanım biz dün döndük her şey mükemmeldi ve iyi ki sizinle anlaşmışız dedik. Herkese tavsiye edicem dememe gerek yok çünkü daha gitmeden bile verdiğiniz güvenle herkese tavsiye etmeye başlamıştık, Gerçekten harikasınız, tekrar tekrar çok teşekkür ederiz.

Caner Koç Quote
Caner Koç

Sun Siyam Vilu Reef

Maldivler için niyetlenip araştırmaya başlayınca bir süre sonra gün gibi doğdu “HaydiMaldivlere” ... Mükemmel ilgileriyle, yardımlarıyla ve bizim ufakta olsa zor olan isteğimizi araştırmaları sonucu Sun Aqua Vilu Reef' e gitmeye karar verdik. Sonrasında da 26.06 check in 01.07 de check out yaptık. Bu süre zarfında dil ile ilgili sıkıntımızdan kaynaklanan ufak tefek sorunlarda bile bize sabırla yardımcı olan Haydimaldivlere ekibine özellikle Burak Bey'e saygılarımı ve teşekkürlerimi sunuyorum. Otel konusunda da bütçemize göre en iyisini seçmişiz diyebiliriz. Eşim ve şahsım adına bütçesine uyan herkese tavsiye ederim mükemmel güler yüz, lezzet, konum , aktiviteler, temizlik ve bütün özelliklerde.. kesinlikle seçeneklerinizde bu otel varsa tereddüt etmeyin.. herkese Haydi Maldivlere ailesini ve Sun Aquayı tanıyıp görmekten aşırı memnun ve mutlu olduğumuzu samimiyetle söylüyorum ve herkese tavsiye ediyorum. Herkese bu rüya gibi tatilin nasip olmasını da gönülden diliyorum.

Ahmet - Betül Urhan Quote
Ahmet - Betül Urhan

Sun Island Resort & Spa

​Merhaba.. Maldivlere gitmeye karar verdiğimiz andan beri sürekli sitenizi inceledik,adaların hepsi çok güzel görünüyordu. Tüm bu süreç boyunca bize karar vermemizde yardım olan Büşra hanım ve Resul Bey'e teşekkür ederiz..Biz sun ısland spa resort da su üzeri villada konakladık, ada,villa,yemekler,doğa,deniz,kumsal,personel hepsi harıkaydı.. Gitmeyi düşünenler için yanınıza mutlaka deniz gözlüğü alın, mutlaka bisitlet kıralayıp ada içini dolaşın muz bahçelerini kesinlikle görün.Yol ve uzun uçuş gözünüzü korkutsa da adaya indiğinizde her saniyesine değdiğini göreceksiniz.. Biz eşimle yolculuk ve tatilimiz boyunca hiç bir sıkıntı yaşamadık.. Transferler ,ada da karşılama ve uğurlama muhteşemdi, belkide sadece turizm den kazandıkları için herkes size yardımcı olmaya çalışıyor..köpek balıkları ve vatozların beslenme saatlerini kaçırmayın derim..Biz alkol kullanmadığımız için tam pansiyon konakladık herşey dahile hiç gerek kalmadı,fazlaca alkol kullanmıyor iseniz her şey dahil almayın derim..Deniz altı çekimler için go pro yanınızda olması gerekir..Sonuçta her bir anı çok değerli bir tatil deneyimi oldu, unutamayacağımız anılar biriktirerek , bitmesini hiç istemeyerek döndük... ileri de diğer adaları görmeyi şimdiden düşünmeye başladık.. Tekrar tüm Haydi Maldivlere ekibine çok teşekkür ederiz mutlaka yeniden görüşeceğiz..Yorumumu okuyanlar buraya kadar okuduysanız zaman kaybetmeden bavulunuzu toplayın, artık düşünmeyi bırakıp hareket geçin hadi hadi maldivlere...

Zeynur Kabzimal Quote
Zeynur Kabzimal

Angaga Island Resort

Balayı için gidilecek tropik destinasyon araştırmamda 'Haydimaldivlere' tur şirketine ulaştım. Burak Bey ve Resul Bey'le iletişime geçerek detaylı bilgi aldık ve bize uygun seçenekleri birlikte değerlendirdik. Sürecin en başından sonuna kadar tüm aşamalarda yanımızda olunması ve verilen güven, destek ile karar vererek gittiğimiz balayı tatilimizi fevkalade geçirdik. Kendilerine teşekkür ediyoruz. Angaga Island Resort Spa 'da all inclusive şartlarında su üzeri bungalow ev şartlarında geçirdiğimiz bir haftalık balayı tatilimiz sonrası, belli periyodlarda yeni keşifler için tatil planlamalarını şimdiden gündemimize aldık bile ;) Kesinlikle tavsiye ediyoruz.

Merve Çelik Quote
Merve Çelik

Sun Island Resort & Spa

Tatilimiz boyunca danışmak istediğimiz konularda Haydi Maldivlere ekibine ulaşmak büyük rahatlıktı.Burak Bey’e ilgisi için çok teşekkür ediyoruz. ​Kış ortasında Maldivler’in sıcak havanın ve masmavi suyun tadını çıkarmak çok güzeldi. Haydi Maldivler’e ekibine tereddütsüz güvenebilirsiniz her aşamada samimiyetle yanımızdalardı.Teşekkür ederiz bir dahaki yolculukta görüşmek üzere.

​İbrahim Gömek Quote
​İbrahim Gömek

Tatil deneyimimiz için; Uzun bir araştırmadan sonra sizinle irtibata geçtik ve detaylı bir otel araştırmasından sonra, sizlerin de desteği ile Kudafushi'yi seçtik. Giderken tereddütlerimiz vardı ama Male'ye inip adaya gidene kadar ulaşımımızı organize eden ekipten aldığımız enerji tatilimizin güzel geçeceğinin sinyallerini vermişti. Adaya ulaştığımızda bizi Eva Hanım karşıladı. (Güney Koreli mükemmel bir arkadaşımız diyebiliriz :) ) Adaya ayak bastığımızda içimizde hissettiğimiz huzuru anlatamayız. Tahminimiz ve beklentilerimizin çok ötesinde güzel hatta mükemmel diyebileceğim bir balayı ve tatil oldu. Her şeyimizi A'dan Z'ye düşünen bir ekip vardı karşımızda, bu bizi inanın çok mutlu etti. Ada sanki dünyanın Cennetten bir köşesi diyebilirim, Huzuru, mutluluğu, sakinliği, heyecanı ve güzele dair tüm duyguları tattığımız ender yerlerden birisi oldu. Otel çalışanları muazzam kibar ve güler yüzlüydü, hani bir kişi de suratını assın yada bizi mutsuz bir şekilde karşılasın mümkün değildi adeta. Mutsuzluğa dair bir kırıntı yoktu ada da. :) Yemekler konusunda da muazzam çeşit ve lezzet mevcuttu. İnanın yemek yemek bize ayrı bir keyif veriyordu. (Ben özellikle Tropikal Meyvelere bayıldım) Deniz, Havuz, Spa, Restaurantlar, Çalışanlar, Yemekler, Doğal ortam ve saymayı unuttuğum hemen hemen her şeyi mükemmel, hatta ötesiydi diyebilirim. Giderken 5 günden fazla tatilin bizi sıkabileceğini konuşmuştuk. Tatilin sonunda keşke daha uzun bir tatil planı yapsaymışız diye defalarca düşündük. İnşallah ilerleyen zamanlarda bu keşkemizi telafi edecek yeni tatil planlarında görüşürüz. Her şey için çok Teşekkür ederiz.

Suat Doğramacı Quote
Suat Doğramacı

8 gün 7 gece

Öncelikle karar verme aşamasında her sorumuzu sabırla yanıtlayan Burak Bey’e özellikle teşekkür ederiz. Bebekli bir aile olarak nasıl olur, sorun yaşar mıyız diye çok düşündük. Ama Male’ye varıştan sonra oteldeki odamıza girene kadar herşey sorunsuz gitti. Haydimaldivlere ve otelin ekibi transfer, karşılama vs. herşeyi zaten hazırlamış oluyor. Buradan çıkar giderim bir sorun olur mu diye düşünmeyin. Biz Kandima Maldives’te konakladık. Çok sakin ve güzel bir otel. Personel inanılmaz güleryüzlü ve yardımcı oluyor. Vardığımız gün oda değişikliği istedik, akşam vakti personel gönderip odayı hazırladılar. Yemekler bizim burdaki açık büfeler kadar zengin değil ama oldukça lezzetli. Bu otel için size önerimiz çok fazla içki tüketmiyorsanız yarım pansiyon satın almanızdır.​ Haydimaldivlere fiyatlarına göre booking daha yüksekti, kaldıki bu firmayı tercih ederek bir telefon kadar uzağınızda bir muhattap bulabiliyorsunuz. Her sorunuza içtenlikle cevap veriyorlar. Herşey sizin isteğinize göre ayarlanıyor ve herhangi bir sürpriz yaşamıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye ederim.

Murat Çelikten Quote
Murat Çelikten

Sun Island Resort & Spa

Gerçekten kusursuz bi deneyimdi.Haydimaldivlere ekibine tüm aşamalarda gösterdiği ilgi için çok teşekkür ederim. Sun island da konakladım.ada ve otel çok iyiydi.denizi anlatmaya gerek yok sanırım.otel çalışanları güler yüzlü ve profesyoneldi.hiçbir sorun yaşamadım.yemekleri biraz değişik gelebilir ama inanılmaz tropikal meyveler sayesinde hiç aç kalmazsınız.Ada Maldivler’in en büyük adasıymış galiba tam bir şehir gibiydi.emeği geçen herkese tekrar teşekkür ederim.

Elif - Semih Durmaz Quote
Elif - Semih Durmaz

Sun Island Resort & Spa

Balayımızdan 1 yıl öncesinde İnstagram da Haydi Maldivler sayfası keşfetimde önüme çıktı. Eşim ile Maldivler'e gitmeyi çok istiyorduk, daha çok ben istiyordum Ve Haydi Maldivler sayfasına yazdım ve aynı gün içinde bana hemen dönüş oldu ve Resul bey ile tanışma fırsatı bulduk, inanılmaz bir yıldı benim için 3 kere düğünümüz ertelendiği için tarihi bir türlü belirleyemedik eşimle ve sonunda düğün tarihimiz belli oldu ve ben bu 1 yıl içerisinde Resul beyi o kadar aradım, mail attım ki bir kere bile bizi incitmedi kırmadı hepsinde o kadar ilgilendi ki anlatamam,sonsuz teşekkürler kendisine, size sadece şunu söyleyebilirim, ingilizce bilmeyen bir çift olarak bu kadar rahat bir tatil geçirebileceğimizi hayal dahi edemiyorduk, Nasıl bu kadar kusursuz tatilimiz oldu sorusunu kendimize sormadan edemedik ve inanılmaz güzel bir tatil yaşadık, kusursuz sorunsuz ve ilgili herşey muazzam güzeldi, otelimiz muhteşemdi; en ince ayrıntısına kadar ben bile düşünmemiştim, kesinlikle %100 tavsiye ediyorum şimdiden rezervasyonunuzu yaptırın ve arkanıza yaslanın izleyin:)

Deniz Er Quote
Deniz Er

Kafamızdaki acabalarla başladığımız balayı serüveninde öncelikli adım olarak HaydiMaldivlere ailesi ile tanıştık, Resul bey sayesinde harika bir balayı geçirdik, kelimenin tam anlamıyla her şey “kusursuzdu” konakladığımız otelin adı kudafushi island resort bu otel sizin rahatlığınız için her türlü imkanı sağlamış, yani tatilinize sadece giyeceğiniz kıyafetler ve güneş kremi alarak gitmeniz yeter de artar bile velhasıl maldivler serüvenimizde hiç bir pürüz yaşamadan doyasıya eğlendiğimiz bir tatil geçirdik, Haydi Maldivlere ailesine ve Resul bey’e sonsuz teşekkür ederiz, tekrar görüşmek dileğiyle :)

Sedef Akşar Akıncı Quote
Sedef Akşar Akıncı

Tatilimizin başından sonuna kadar şunu söyledik “bu kadar sorunsuz olamaz,bir yerde bir sıkıntı çıkar mutlaka” ama çıkmadı. Rahatça gittik ve geldik. Çok ilgililerdi sağ olsunlar. Huzur içinde ve çok keyifli bir tatil yaptık. Yani bir kez gideriz hayatımızda diye düşünürken ikinciyi planlamaya başladık bile. Yüzlerce otel arasından bize uygun olanı önerebildikleri için de ayrıca kutluyorum Burak beyi ve ekibi. Yine kapınızı çalacağız yaza doğru, Sevgiler... Teşekkürler... (Biz Drift Thelu Veliga Retreat otel de kaldık. Sakinlik arayanlar için ideal. Water villa, all inclusive tavsiye ederim. Odaları çok iyi tasarlanmış. Nespresso makinesi de var. Bavula çok kıyafet koymayın çünkü pek lazım olmuyor. Ada kendi evinizmiş gibi oluyor bir süre sonra. Güneş koruyucuyu sakın unutmayın. İyi tatiller : )

Serdar Ak Quote
Serdar Ak

Herkese merhaba, 2017 yılı Ağustos ayında eşimle birlikte balayı için Haydimaldivlere ekibinden Burak Bey ve Resul Bey'in yardımları ile Centara Ras Fushi adlı otelde, su üzeri villada, 5 gece konaklamalı olmak üzere herşey dahil bir balayı tatili yaptık. Dilerseniz sizlere öncelikle organizasyonunuzu yaparken neden HaydiMaldivlere'yi tercih etmeniz gerektiğinizden; sonrasında da yaşadığım Maldivler deneyimimden bahsedeyim. Öncelikle neden HaydiMaldivlere derseniz ; Daha fazla okumak için tıklayınız.