Şükriye Koca Quote
Şükriye Koca

Sun Siyam Olhuveli

Pandemi döneminde çok tereddüt ettiğimiz Maldivler seyahatine Banu Hanım'ın altı ay bıkmadan usanmadan güleryüzüyle sorularımıza cevap vermesi ile gitmeye karar verdik. İyi ki de vermişiz. Tatilimiz sırasında da ilgilerdi. Ancak ilgilerine gerek bile yokmuş. Çünkü tesisteki çalışanlar da en az haydimaldivlere ekibi kadar sıcak kanlı ve güleryüzlülerdi. Eşim ve otelinin organizasyonu ile sürpriz bir doğum günü pastası ve süslemesi ile bile karşılaştım. Olhuveli tesisini anlatmıyorum bile güven dolu, bitki örtüsü hayranlık uyandırıyor okyanusu tarif bile etmiyorum.Tertemiz bir tesis ayrıca korona konusunda Türkiyenin bir çok yerinden çok çok daha güvenliydi. Kısacası mükemmel bir tatildi. Bir daha olsa bir daha haydimaldivlere ile beraber tekrar giderim=)

Canan Turgut Quote
Canan Turgut

Mart
5 gün 4 gece

Sun Siyam Olhuveli

Banu hanım efsane iyi bir danışman ♥️ Eşime doğum günü sürprizi için istemiştim ve çoookk memnun kaldım iyi ki Maldivler’i tercih edip Haydi Maldivlere ile devam ettim.

Sefa Ön Quote
Sefa Ön

Pullman Maldives

Sosyal medya hashtag’lerinde tesadüfen gezinirken bulduğum haydimaldivlere ekibi sayesinde rüya gibi bir balayı geçirdik. Rezervasyon öncesi ve sonrası iletişim koordinasyonları çok iyi her hangi bir sorunda hemen cevap alabiliyorsunuz. Tatilinizin veya balayınızın iyi geçmesi için ellerinden geleni yapan güvenilir, çalışkan ve iletişim becerileri çok yüksek bir ekip. Maldivlere tatile gitmek istiyorsanız hiç düşünmeden haydimaldivlere ekibi ile rezervasyonunuzu yapabilirsiniz.

Cansu Tezel Quote
Cansu Tezel

Thulhagiri Island Resort

Harika tatilimizi organize eden, son dakikasına kadar her daim bilgi veren yanımızda olan Banu hanım’a çok teşekkür ederim.

Gökçe Özcan Quote
Gökçe Özcan

Şubat 2021

Pullman Maldives

Haydi Maldivlere araciligiyla Pullman Maldives`de Havuzlu su üzeri villada 9 gece kaldik. Acenta araciligi ile rezerve ettigimiz ilk tatilimiz oldugu icin basta kafamizda cok soru isareti vardi. Haydi maldivlere ekibi gidisimizden önce bizi düzenli olarak bilgilendirdi ve kafamizdaki bütün sorulari cevapladi. Evrak islemleri, prosedürler vs tamamen hazirlikliydik :) Gerek su alti zenginligi, gerek calisanlarin sicakkanliligi Pullman Maldives bizim beklentilerimizin de üzerindeydi. Her sey dahil sistemde günde 2 kere odanizdaki mini bar yenileniyor; sabah ogle aksam yemek, alkollu alkolsuz icecek hersey dahil. Otelin dalis merkezi cok aktif, 2 günde Padi sertifikalarimiz aldik ve profesyonel dalgicliga adim attik :) Adanin kendi mercan kayaliklari cok zengin, dalmaya gitmedigimiz her gün snorkelle adanin etrafinda yüzdük ve günde en az 3 kaplumbaga, cesit cesit vatozlar, mini köpek baliklari ve sayisiz balik gördük. Otel secimi konusunda basta kararsizdik, isteklerimiz konusunda bizi yönlendirip bizim icin dogru olan oteli bulmamizda cok yardimci oldunuz, tekrar her sey icin tekrar tesekkurler :) Türk, yabanci bütün cevremize sizi tavsiye ediyoruz :) Snorkeli seven ve maldivlere gitmek isteyenlere kücük bir tavsiye: Yaninaza uzun kollu yuzme kiyafetleri alin. Günes koruma kremleri ekvator günesinde malesef yetersiz kaliyor :D Biz kisa kollu tshirt götürmüstük, malesef o bile günes kremiyle birlikte yanmaniza engel olamadi :D

Savaş ÇAĞILCI Quote
Savaş ÇAĞILCI

Şubat 2021

Sun Siyam Vilu Reef

Merhabalar, Ekip çok profesyonel tatilin her adımında öncesinde sonrasında hep yanınızdalar. Ne yalan söyleyim ilk başta emin olamamıştım hatta ofislerine gitmişti eşim. Ama şimdi direk referans olurum. Fiyatları gayet makul kendim birebir kontrol ettim. Ben seyehat şirketimi buldum bundan sonraki tüm seyahatlerimi buradan yapar ve tüm tanıdıklarıma tavsiye ederim. Allah emeklerinizin karşılığını fazlasıyla versin. Bu arada otelde herşey dahil almıştık gayet güzel yemekleri kararında. Bu pakete ufak tefek hediyeler koymuşlar ücretsiz şnorkel, dolphin cruise, alacart restoranlarda yemek vs. gayet memnun kaldik zaten maldivlerin guzelliklerini anlatmaya gerek yok...

Emre Kuşcu Quote
Emre Kuşcu

Mart 2020

Pullman Maldives

Biz 2 arkadaş gittik. Haydimaldivlere firma sahibi resul uysal bey bize bu fırsatı ayağımıza kadar getirdi ve çok uygun imkanlara tatil yaptık. 7 gece 8 gün şeklinde kaldık inanılmaz bir yer aslında cennet diyebilirim. Gerek ada konsepti gerek çalışanlar hizmet herşey arşa dayanıyor ve kendinizi gerçekten cennetten bir köşe almışsınız da size hizmet ediliyor sanıyorsunuz. Kesinlikle herkese bağırarak tavsiye ediyorum. Haydimaldivere.com dan resul beyle irtibata geçin size cenneti yaşatsın sonsuz şükranlarımı sunuyorum ona. Teşekkürler

Süha Erdemir Quote
Süha Erdemir

4 gün 3 gece

Sun Siyam Iru Veli

Rüya gibi bir tatildi, hiç bitmesin istedik. Haydimaldivlere ekibi sayesinde her şey sıkıntısız bir şekilde gerçekleşti.Kız arkadaşımın covid temaslı olması nedeniyle tarihimizi ileri ki bir tarihle hemen değiştirdiler.Biz gitmeden bir gün önce gideceğimiz Olhu Veli otelinde covid görülmesi ve otelin karantinaya alınması sonucu bir üst segmentteki Iru Veli oteline hiçbir ücret talep etmeden upgrade ettiler çok teşekkür ederiz. Otel çalışanları son derece yardımsever, güleryüzlüydü. Yemekler güzeldi Hint mutfağını sevenler için özellikle daha güzel. Denizaltı canlılığı büyüledi. Köpekbalığı, vatos, deniz kaplumbağası, rengarenk balıklar...

Erol Kaya Quote
Erol Kaya

Pullman Maldives

Birçok otel seçeneği olan yönlendirmeleri tavsiyeleri bütçeye göre doğru olan bir işletme olduğunuz için ve bizimle tatil başlangıcından bitişine kadar irtibat da kalarak destek olduğunuz için teşekkür ederiz. Ve bizi güzel ağırlayıp uğurladıkları için pullman maldives ailesine de teşekkür ederiz.

Tuba Özdemir Quote
Tuba Özdemir

Ocak 2021

Harika bir deneyim ve çok güzel bir tatildi , haydimaldivlere ekibine bütün sorularımızı içtenlikle cevapladıları ve her konuda ki ilgileri için çok teşekkürler.

Murat Başaran Quote
Murat Başaran

5 gün 4 gece

Angaga Island Resort

Balayı tatilimiz için angaga resort a gittik bu süreçde haydimaldivlere ekibi gercekten bizlerle cok ilgilendi ilk defa gidiceğimiz için biraz cekingendik ama herşey sayelerinde gercekten cok kolaydı saat farketmezsizin bizle ilgilendiler cok güzel bir deneyimdi ve mutlaka görüşmeye değer biyerdir otelde gayet güzeldi sadece aktivite olarak cok bişey yoktu ancak görülmeye değer ve gayet güzeldi bir dahaki tatilimizde görüşmek üzere dileğiyle ??

Tuğçe Quote
Tuğçe

4 gün 3 gece

Thulhagiri Island Resort

Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz, danışmanımız Burak Bey’e ilgi ve alakasından dolayı çok teşekkür ediyoruz.

Simge Karakoç Quote
Simge Karakoç

Angaga Island Resort

Hersey mükemmeldi, otel yetkilileri çok ilgiliydi kendimizi bize kendimizi çok özel hissettirdikleri için teşekkür ederiz. Tüm süreci rahat geçirdik otelde olduğumuz süre boyunca her türlü sorumuz Resul bey tarafından cevaplandı transferlerde hiç sorun yaşamadık harika bir tatil geçirdik ekininize teşekkürler ??

Enes Bravo Quote
Enes Bravo

7 gün 6 gece

Pullman Maldives

Tatilimiz tek kelimeyle mükemmeldi. Otel hizmetler ve çalışanların güler yüzlülüğü son derece muhteşemdi. Resimlerden daha güzel olan Maldivler mutlaka gidilip görülmesi gereken bir yer. Öncelikle bizimle her zaman ilgilenen danışmanımız Burak beye ve tüm Haydi Maldivlere ekibine çok teşekkür ederiz. En yakın tatilde tekrardan görüşmek dileğiyle

Esmanur Atasoy Quote
Esmanur Atasoy

Ekim 2020

Sun Siyam Olhuveli

Olhuveli Sun Siyam otelde kaldık. Otele bayıldık. Hizmet, sunum, işleyiş koordinasyonu harikaydı. Her şey dahil paketteydik. Avantajını gördük. Doğal güzellikler zaten mükemmeldi. Okyanusun açıklarında sığlıklarda yüzdük ve çeşit çeşit balık türleriyle karşılaştık. Okyanus hep turkuazdı. Haydimaldivlere ekibine sorularımız oldukça kolaylıkla ulaştık. İlgilerinden memnun kaldık. Havaalanı-otel transferleri sorunsuzdu. Tek memnun olmadığımız konu son anda uçuş planında değişiklik gerçekleşmesiyle bir gün daha kalmamız gerekmesi, tekrar yüksek maliyet oluşmasın diye bize önerilen ikinci alternatif olan şehir merkezi adada bir gece konaklama opsiyonunu seçmemiz, ancak şehir merkezinin Maldivlerin güzel doğasından uzak, güvende hissettirmeyen bir yer olmasıydı. Eşimle şehri de gezeriz diye düşünmüştük bir gün ama böyle olduğu bilgilendirilse tercih etmezdik. Bunun yerine bir gün kısa konaklama yapmak da önerilebilirdi mesela bize. Ayrıca bu 1 gece konakladığımız otele fahiş fiyat ödediğimizi fark ettik. Oteldeyken internetten fiyatlarına baktık, HaydiMaldivlere ile aldığımız fiyattan çok daha uygundu. 6 gün gerçekten harika bir deneyim yaşadık, bu bölüm için teşekkür ediyorum ancak sonda bu gol iyi olmadı.

Ekrem Erturk Quote
Ekrem Erturk

Aralık 2020
3 gün 2 gece

Thulhagiri Island Resort

Uçaktan indikten sonra pasaport bagaj alma süreçlerinde çok bekleme yapılmıyor. Bizi havalimanında görevli karşıladı ve 45 dakika içinde adaya götüren sürat teknesine bindik. Hotel personeli yardımsever ve güler yüzlü. Oda, restorant hatta ada temizdi, bizi görsel olarak rahatsız eden birşeyle karşılaşmadık. Adanın küçük olması tek otele ait olması, hem daha sıcak hem de daha egzotik bir ortam yaratmış. Dönüşte uçağımızın kalkış saati geç olduğundan daha geç check out konusunda hiç biz istemeden yardımcı oldular. Çok memnun kaldık. Su üstü bungalowunda kaldık. Çok keyifli bir tatildi. Kısa bir sürede bize bu tatili planlayan ‘Haydi Maldivlere’ ailesine çok teşekkür ederiz.

Emel Algül Quote
Emel Algül

Sun Island Resort & Spa

İlk olarak Maldivler’in balayı için dünya üzerindeki en doğru seçim olduğunu söylemeliyim. Karar verildikten sonra diğer tüm detayları Haydi Maldivlere’ye bırakmak daha da doğru bir seçim. Sürecin başından sonuna bizimle tüm içtenliği ile ilgilenen Büşra Hanım’a büyük bir teşekkür borçluyuz. Gerek tavsiyeleri gerek desteği ile balayı seyahatimizi çok rahat bir şekilde planlayıp gerçekleştirmemizi sağladı. Otelimiz Sun Island Resort cennetten bir köşe gibiydi. Tesis ve çalışanlar bütün beklentilerimizi karşıladı. Bize de bu harika tatilin tadını çıkarmak kaldı. Tereddüt etmeden Haydi Maldivlere’yi herkese önerebiliriz.

Baran Şen Quote
Baran Şen

Angaga Island Resort

Öncelikle sürecin başından beri bizimle ilgilenen ve her konuda yardımcı olan Banu Hanım'a sonsuz teşekkür ediyoruz. Ayrıca tatil boyunca her türlü sıkıntımızı dinleyen ve en iyi şekilde yardımcı olan Resul Bey'e çok teşekkür ediyoruz. Maldivler için bir tatil düşünceniz varsa "HaydiMaldivlere" en doğru tercih diyebilirim. Ulaşım ve otel ilgili her şeyi harika bir şekilde ayarlıyorlar, siz hiçbir şeyi düşünmeden sadece tatilinizi yapıyorsunuz. Üstelik her bütçeye göre en iyi seçenekleri ve otelleri size sunuyorlar. Biz balayı tatilimiz için Angaga Islan Resort'u seçtik. Su üzeri villa mı yoksa kumsal mı derken, Banu Hanım bize çok memnun kalacağımız 3 gün kumsal ve 2 gün su üzeri fırsatını sundu. Gerçekten ikiside ayrı ayrı harika deneyimler oldu bizim için. Male ile ada arasındaki transferi deniz uçağı ile yapmak ise ayrı güzeldi. Bulunduğumuz ada ve otelden çok memnun kaldık. Kumsal ve odalar tertemizdi ve her gün temizleniyordu. Çalışanlar çok ilgili ve sempatikti. Kaldığımız odalar geniş ve ferahtı. Adanın iç kısmı yeşillik ve kuşlarla dolu cennet gibi bir yerdi. Deniz ve kumsal ise o kadar iyidiki, bence her insanın hayatında bir defa görmesi gerek. Yemeklerine gelirsek bence başarılıydılar biz memnun kaldık. Zaten her damağa hitap edecek çeşitlikte yemek vardı. Genel olarak otelden çok memnun kaldık. Her şey için HaydiMaldivlere ekibine çok teşekkür ederiz. Bir daha ki tatilimizi yine sizinle planlamak dileğiyle...

SİNAN KIR Quote
SİNAN KIR

Angaga Island Resort

Rüya gibi bir tatildi.. Otel personeli çok ilgiliydi.. Hijyen kurallarına uyuluyordu ve oda her gün temizleniyordu..Transfer konusunda da hiç sıkıntı yaşamadık.. Her şey için teşekkürler..

Gizem Güdük Quote
Gizem Güdük

7 gün 6 gece

Sun Siyam Iru Veli

Hijyen, hizmet, güleryüz, saygılı ve mesafeli yaklaşım ilgi alaka Çok güzeldi. Sadece yemek çeşitliliğinin az olması kahvaltıda çeşit olmaması geçen sene yaptığımız Kudafushi tatiline kıyasla biraz zorladı ve zayıf kaldı bunun dışındaki herşey çok güzeldi. Organizasyonda yer alan herkese teşekkürler:)