Maldiv Adaları, Rüyaların Başkenti

03 Mayıs, 00:05

Maldiv adalarında iki farklı oteli ziyaret ettik. İlk yolculuğumuz Kandima Maldives isimli 5 yıldızlı oteldi. Başkent Male’ye vardıktan sonra deniz uçağı ile yaklaşık 40 dakika süren uçuş ve ardından 10 dakikalık hız teknesi ile otele vardık. Karşılamadaki güleryüz ve samimiyet oldukça hoşumuza gitti. Özel olarak tropik meyvelerden hazırlanmış kokteyli, karşılama içeceği olarak bize sunduklarında çok mutlu olduk. Çünkü inanılmaz lezzetli bir içecekti. Biraz hoş sohbetten sonra odalarımıza yerleştik. Toplam altı kişilik bir grup ile gezimize başlamıştık. Biraz dinlendikten sonra akşam yemeğinde buluştuk. Otelde yemek çeşitleri çok fazla aç kalmayacağınızın garantisini verebilirim. Sebze yemekleri, et tavuk ızgara, balık çeşitleri, bol çeşitli tropik meyveler, tatlılar, salatalar ve daha niceleri.

Ertesi gün adayı keşfe çıktık. Baştan sona 3 km uzunluğunda olan ada oldukça büyük. Otel içi ulaşım için 5 dakika ara ile kalkan ringler mevcut. Dileyen yürümeyi de seçebilir.Çocuklu aileler gönül rahatlığı ile Kandima Maldives’e gelebilir. Öylesine güzel çocuk oyun alanları yapmışlar ki biz de çocuk gibi eğlenmek istedik. En çok merak edilen konulardan biri de Maldiv adalarına gittiğimde adada sıkılır mıyım? Vaktinizi geçirmek için öyle güzel aktiviteler var ki biz 3 gün kaldık ama hiç gitmek istemedik. Kısaca aktivitelerden bahsedersek balık tutma, gün batımı gezisi, şnorkel gezisi, sevdiğiniz ile birlikte yiyebileceğiniz romantik akşam yemeği organizasyonu, spada dilediğiniz masaj, karaoke, akşamları canlı müzik eşliğinde eğlence vs. Gün içinde sonsuz maviliğin sunduğu huzur ve sıcacık güneşin altında esen ferahlatıcı rüzgarın esintisi. Dolu dolu geçen her vakitten sonra adadan ayrılma zamanı geldi. Ayrıca Kandima Maldives otel yetkililerin ilgi ve alakası da güzeldi. Harika videolar, fotoğraflar çekip oteli tecrübe ettik. Enerjisi mükemmel bu ekip ile sıradaki Maldiv adamızı ziyaret etmeye gittik.

Fushifaru Maldives, gezimizdeki ikinci otelimizdi. Başkent Male’ye vardıktan sonra yaklaşık 30 dakika süren deniz uçağı ile adaya vardık. Hayatımda gördüğüm en güzel en eğlenceli karşılama burada yapıldı. Yöresel müzik aletlerini çalıp alkışlarla bizi karşıladılar. Biz de ekipçe halaylar çektik. Bu hepimiz için harika bir anıydı. Öğle yemeğini yedikten sonra odalarımıza yerleştik. Maldiv adalarında kalabileceğiniz oda çeşitleri farklılık gösteriyor. Su üzeri villalar, kumsal villa, jakuzili, havuzlu vs. Biz eşimle kumsal villada kaldık. Odadan çıktığınız andan itibaren birkaç adım kumsalda yürüdükten sonra okyanusun içindesiniz. Bu yaşanılası harika bir duygu. Fushifaru Maldives küçük bir Maldiv adası. Yürüyerek 10 dakikada tüm adayı gezebilirsiniz. Özellikle maldivlerde balayı yapmak isteyen çiftler için çok uygun. Her yerde bir huzur var tam bir ada hayatını yansıtıyor burası. Ayrıca Maldiv adalarında su altı dünyası çok canlı. Fushifaru Maldives’de  okyanusa girdikten sonra çok açılmadan bile birçok deniz canlısı ile karşılaşmanız mümkün. Rengarek balıklarla yüzmenin keyfi de bir başka. Palmiyeler üzerine kurulmuş salıncakta sallanırken ​etrafınıza baktığınızda muhteşem bir tablo içerisine düşmüş gibi hissedeceksiniz.

Ertesi gün sabah 5.30’da güneş doğmadan adaya çok yakın olan bir kum tepesine gittik. Burada güneşin doğuşunu izledik ve okyanusun ortasında minik kum tepesinin üzerinde bu duyguyu yaşadık. Zamanımız çok olmadığı için daha fazla kalamadık ve adadan ayrılma vakti gelmişti. Hiçbirimiz geri dönmeyi istemiyorduk, çünkü hava burada sıcak ve İstanbul’da soğuk bir hava vardı. Ayrılma vakti geldiğinde otel görevlileri bizi yine geleneksel müzik eşliğinde uğurladılar.
Daha ne denebilir ki bilmiyorum. Kötü olan bir şey yoktu. Harika bir gezi, harika insanlar ve harika bir yer. Maldiv adalarını sizlere tecrübe ederek aktarmaya ve tavsiye etmeye çalışacağız. Tekrar yeni gezilerimizde yeni yazılarımızda buluşmak üzere, sevgiyle kalın.

Çok Okunanlar
  • Maldivler Balayı Turumuz
    • Maldivler Balayı
    • Ocak 2020
  • Maldivlerde Yerel Yaşam
    • Maldivler Yerel Yaşam
    • Ocak 2020
    Tamamını Oku
  • En Sulu Yemeğe Buyurmaz misiniz ?